معمول‌ترین همسر ریما رامین فر بحث آیا نیست

Wiki Article

ریما رامین فر متولد ۵ فرودین سال ۱۳۴۹ در تهران است و ۵ فروردین ۱۴۰۰ یک شمع دیگر به کیک تولدش اضافه خواهد کرد تا ۵۱ سالگیاش را جشن بگیرد. باید تعاملی بین همه بازیگران وجود داشته باشد که در عین این که همه دیده می شوند، قصه و مفهوم سریال به بهترین شکل در اختیار مخاطب قرار بگیرد. امیر جعفری این عکس را منتشر کرد. او سپس از ریما رامین فر دعوت کرد که وارد شود و بعد از تشکر از حضورش خواست که ریما رامین فر,به همه بگوید که چه قدر تلاش و التماس کرده تا او به اینجا بیاید. او در سال 69 پس از دریافت دیپلم در رشته گرافیک در دانشگاه مشغول به تحصیل شد ، سپس ایران را به قصد آلمان برای ادامه تحصیل ترک گفت اما پس از مدتی دوباره به ایران بازگشت و در رشته کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد. شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار ریما رامینفر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. این زوج هنری موفق در سال های بعدی نیز در فیلم ها و سریال ها وتئاتر های متعددی با هم همبازی بوده یا همکاری کرده اند که در ادامه به تفصیل در مورد آن خواهم نوشت.


هرگز همسر ریما رامین فر خود را گم نکنید دوباره

این برنامه در اسفند ۹۸ مجدداً از شبکههای یک سیما و شبکه نسیم بازپخش شد. بایگانیشده از اصلی در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱. بایگانیشده از اصلی در ۵ اوت ۲۰۲۰. تصویری از ریما رامین فر در کنار همسرش به اشتراک گذاشته شده است. همسر ریما رامین فر امیر جعفری است و زندگی بسیار خوبی دارند. در كنار اینكه افرادی هم كه در چك برگشتی حضور داشتند از بازیگران خوبی بودند كه با تعدادی از آنها پیشتر سابقه همكاری داشتم و در كل بهنظرم تیم خیلی خوبی سر این كار حضور داشتند. این زومج هنرمند مدتی قبل مهمان برنامه خندوانه بودند . کمی بعد و در ادامه برنامه جناب خان به برنامه آمد و با همان لهجه شیرین همیشگی اش از معنی ,نام خانم رامین فر پرسید و گفت: ریما اسم شما است؟ ریما رامین فر در سال ۶۷ دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. ریما رامین فر در سریال بدون شرح نویسنده بود و در سریال من یک مستاجرم به بازیگری پرداخت.


اولین حضور رسمی امیر جعفری در تلویزیون به سال ۱۳۸۰ و نقش آفرینی در مجموعه بدون شرح بدون شرح آغاز کرد. همچنین در قسمتهایی از مجموعه کمربندها را ببندیم هم بازی کرد . رونمایی امیر جعفری از عشق علت جدایی ریما رامین فر و امیر جعفری جدیدش همه را شوکه کرد | واکنش ریما رامین فر به عکس پخش شده! امکان ندارد. برای اینکه آنچه از توانایی و ایدههای گروه سازنده این سریال سراغ دارماین است که پایتخت، هرگز عقبگرد نمیکند. یعنی اگر شما را به این اسم صدا کنند,شما میگویید بله؟ در یکی از قسمت های ابتدایی فصل ششم پایتخت که در نوروز سال ۹۹ از تلویزیون پخش شد، نقی معمولی که اخیراً از سفر حج بازگشته در حالی که روی تختخوابی دونفره دراز کشیده با همسرش هما که به تازگی به عنوان گوینده ی خبر در صدا و سیما مشغول کار شده ، گپ می زند. تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» در واکنشی طنز آمیز به ماجرای نحوه ی صدا زدن زن و شوهر در خانه عکسی منتشر کرد که او و ریما رامین را در نقش «نقی معمولی» و «هما سعادت» در نمایی از این سریال نشان می داد. به گزارش ایران ناز این زوج هنرمند فرزند پسری به نام آیین دارند . زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی ، 1383) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.  Article h​as be en generated with GSA C​onte᠎nt Gen​erator Demov​ersion​!


امیر جعفری پس از بازی در سریال بدون شرح درسال 1383 در من یک مستاجرم مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی پریسا بخت آور با همسرش ریما رامینفر همبازی شد این سریال از شبکه سوم سیما در قالب 61 قسمت پخش شد. و وی پاسخ داد ,که گاهی به این اتفاق فکر میکنم به همین دلیل است که کار باید خیلی خوب باشد یا اعضای آن بهگونهای باشند که ازنظر روحی,به من نزدیک باشند تا من بتوانم با آنها کنار بیایم. به نظرم این گل معنایی جز فحش ندارد. این پست تنابنده البته با واکنش امیر جعفری رو به رو شد و او در کامنتی با یک ایموجی گل به همبازی همسرش در سریال پایتخت پاسخ داد. در کامنت شوهر واقعی خانم بازیگر، گل تقدیم آقای تنابنده کرده. این کامنت امیر جعفری نیز با استقبال کاربران مواجه شد و لایک زیادی دریافت کرد. اين بازيگر در كنار همسر هنرمندش "امير جعفري" به ايفاي نقش در بسياري از سريالها و فيلمهاي تلويزيوني و سينمايي پرداخته و آنچه كه به وضوح ميتوان از سخنان این بازيگر احساس كرد عشق و علاقه اي است كه به زندگي مشترك و به خصوص پسرش آيين دارد.



ریما رامین فر چند فرزند دارد

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ادامه مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Report this wiki page